Mars!

God morgon! Det är fem grader ute, jag har precis lagat pannkaksfrukost och ska strax ut och springa en sväng!
 
Eftersom både Nils & Emil är Djurgårdsfantaster och det plötsligt väckts lite liv i deras chans att gå till kvalserien så såg vi matchen igår mot asplöven. Även om jag misstänker att både jag & Sofia var mer intresserad av vår hemmalagade pizza. I vilket fall som helst vann Djurgården och stämningen var god. Därefter bestämde vi att vi skulle springa imorn (idag) och sen gick vi hem hyffsat tidigt. Jag somnade runt 12-snåret efter att ha kollat ett par avsnitt House of Cards medan Nils spenderade sin kväll på de sju haven, kapade fartyg och betedde sig väl allmänt illa i Assassins Creed. Han kom väl i säng runt 2. Härligt.
 
Det finns lite shysta spår här i närheten med olika sträckor och Nils hävdar bestämt att han är någon form av ikon på 7km "Ugglan". Så det blir upp till bevis helt enkelt. Jag ska mäta hans ikon-status på antal autografförfrågningar.
 
Appro på ingenting var vi och handlade häromdan och Nils skulle ha nåt borttagningsmedel för att ta bort fettfläckar från ett par byxor och följande alternativ fanns. Det känns som oerhört tydliga målgrupper:
1. "Ungkarlen" - bra att ha mot spisfett, öl, sås (hm, brett användningsområde?) och ketchup
2. "Bilmecken alternativt den lesbiska väktaren" -  olja, öl, tjära och vax.
3. "PMS-tjejen" - Blod, glass och ägg.

Roligt!
 
I övrigt är det Arsenalmatch idag så jag ska släpa iväg mig till svenskpuben eftersom de överaskande nog är en av de få pubar som faktiskt visar sport.
 
Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback