RAWR!

Hallå där!

Igår var jag sjukt arg. Alltså jag är egentligen aldrig sådär rosenrasande arg, men igår föll det sig så att det var oerhört bra att jag höll mig på behörigt avstånd från alla vassa föremål, gift och napalm.

Annars skulle jag använda alltsammans!

Det är såhärva att jag nu läser Extern redovisning B och Makroekonomi B och det stolpskottet som planerat in det här har gjort som så att båda kurserna pågår samtidigt. Man måste alltså vara rejält schitzofren och ordentligt siamesiskt för att hänga i två föreläsningssalar samtidigt.

Professor ett och professor två föreslår att man ska välja det ämne där föreläsningen verkar vettigast.
Herr sjögren föreslår att professor ett och två inte borde öppna eventuella kuvert märkta med: mjältbrand...

Lyckligtvis sprang jag ur mig den värsta frustrationen igår på min fotbollsträning och idag är det lyckligtvis programträff och då ämnar jag att framföra... vissa synpunkter ;)

På torsdag åker jag hem! Wohooo!


Valar har inga stämband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback