Ett stycke hjärndött kött

Sitter o spanar på debatt. Självklart blir det debatt när dom bjuder in idioter som har (ha, vet ni vad jag säger nu?) FEL åsikter och värdelös attityd. Tyvärr är väl det också meningen... men visst är det konstigt att det är just de individerna som får en att sitta och svära högt, skrika könsord & klösa sig i ögonen (ersätts med "fy sjutton" & "för bövelen" vid kvinnligt eller äldre närvarande sällskap) som absolut inte är mottaglig för argument. Dom kan liksom inte resonera som en annan där. Jag kan tänka mig att det är diskussioner som dessa där uttrycket "Banka in vett i skallen" tagit form.

Fortsättningsvis vill jag hävda att det vackra "man ska respektera varandras åsikter" det, det gäller naturligtvis endast om det är ömsesidigt. Sitter jag och snackar med vänster-Vickan som diggar orättvisa, ekonomisk stagnation, vill sno mina pengar och plötsligt utan anledning börjar kasta sten på mig så kommer ju jag inte sitta där som en typisk feg åsiktslös svensk pojke och nicka stenen med näsan.

Nä. Jag skulle nog ha... lite synpunkter.



Avslutningsvis vill jag bara öppet undra hur det kommer sig att de människor med kass utstrålning inte håller upp dörren för andra. Fan, jag håller alltid upp dörren för folk och säger "tack" när nån håller upp dörren för mig. Men de här som bara går in fast dom vet att det är en bakom dom och ändå bara går vidare, ni är fan sämst och skulle jag kunna "save:a" & "load:a" som i ett spel, då skulle jag först save:a och sen berätta för er vad ni är för nåt (en självisk inavlad nörd som mer en gärna får snubbla ner i ett gruvschakt - med huvet före och landa på en spik) och sen load:a och fnissa. Mohihihihihihi.......

Tack för ett stycke ventilering.

Auf Wiedersehen!
Det var tysken Friedrich Sertüner som 1806 lyckades renframställa den verksamma substansen ur opium. Han döpte ämnet till morfin efter den grekiske sömnguden Morfeus.




Kommentarer
Postat av: Malin

Lite synpunkter på det avslutande stycket: För att det tragiskt nog finns fler ouppfostrade idioter som inte förstår lite vanlig vett och etikett än oss Riktiga medmänniskor.



Blir så provokativ och förbannad att jag vill kasta septiktankar runt mig.

Varför ska man vara snäll när alla andra ändå är dumma?

Framstår som värsta Messias nu och ja, i jämförelse med idioterna anser jag att det är en bra benämning. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback