Sommarlov om nio timmar

Sista tentan analkas. Externredovisning B är tänkt att besegras och det kommer den naturligtvis att bli. Efter det lilla farthindret ska ju ila iväg en sväng till Falköping och sen hem till södertälje :) 

Lägenheten genomgår för tillfället en reboot. Frysen frostas av och pennorna vässas! Jag packar för fullt och förbereder hemgång.

På söndag drar jag till USA och stannar där i två veckor, det blir att spela bort lite pengar *host* (csn-lån) i Las Vegas och lite Grand Canyon-häng. Det blir trevligt. Jag kommer hem innan midsommar.

För övrigt vaknade jag till rubriker som "S rasar". Gyllene morgon det här.

Nu ska jag powerprinta ner tentasvaren och ba dra.

NU GÖR VI DET HÄR.


Par-tejj! PLOPP!

Raaaaaaaaaaawwwrrrr!!!!!


När den tretåiga sengångaren kommer ner på marken släpar den sig fram hälften så snabbt som en sköldpadda.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback