Spika för dörrar och fönster!

Det är ju för fan svinkallt ute! Alltså rena rama the-day-after-tomorrow-kylan! Jag o Malle gick till bibblan idag 08:00 och mina fjun till mustasch färgades vita omedelbart. Det är kallare här än i Åre! Jag kollade just yr.no. En bra vädersida.

På fredag blir det 19 minus här. Nitton minus. Man tycker typ att det är kallt ute när det är 10 plus och på fredag är det 29 grader kallare. Börsen lär ju stå still då. Jag tänker mig att många investerar stannar hemma ;) Sen har jag tänkt på hur synd det är om afrikaner just nu med sina stora näsborrar, fatta vad jobbigt och få i sig så mycket kall luft på en gång? Hehe...



Vi har iaf varit duktiga dag. Jag & Malle satt i skolan till 18:00 och sen gick vi hem i det här störda vädret. Med samvetet stillat ska vi åtgärda vår frostiga benmärg med en tacopaj. 

Koeeeeeeer eee vend!
Nalle Puh heter Ole Brumm i vårt grannland Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback