Full förståelse från min sida

God afton gott folk!

Här sitter jag med en fläskläpp och ska författa ett litet stödinlägg till alla tofflar där ute. Fläskläppen fick jag för övrigt av en 1,42 cm käppkines på fotbollsträningen som (inte för att jag behöver lägga till det - men det är ju sant ;) blev destroyed i en nickduell. Men han nådde minsan upp med kardan och min överläpp är nu lika blå som Reinfeldts sedvanliga slips!

Iallafall! Jag kommer hem efter fotbollsträningen 22:15 är rätt sliten och sliter av mina träningskläder som luktar.... tamtararam... *trumvirvel*.... MAN!

Då sitter det en blond vacker tös i min soffa, invirad i en arsenal-filt. Disken är diskad och efter fem minuter finner jag mig liggandes på mage i sängen med denna flicka sittandes gränsle över mig som ger mig massage.

Är det här vad som kallas att vara toffel kan jag absolut tänka mig att vara det mera. Mums!


Ordet kalkon betyder egentligen "tupp från Calicut".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju inte helt fel :D Själv fick man komma hem till en sovande flickvän så bara o sätta igång med maten, ta en snabb dusch, kasta i sig det, så o lägga sig och diska det första man gör idag :P

2010-01-26 @ 16:22:15
Postat av: Zache

Haha, Undantaget som bekräftar regeln..undantaget hahahaha

2010-01-26 @ 19:45:58
Postat av: Tre Samhällsupplysare

Definition av toffel:

Du är en toffel så fort du är romantiskt tillmötesgående emot din partner emot din vilja. Du är en toffel då du bortom rimlighet och integritet sätter hennes behov före dina.



Bli inte en toffel. Brudar kräver detta i "nuet" men kommer att förakta dig för det längre fram. Man skall stå på sig och bibehålla sin personliga särprägel i ett förhållande annars är man en hunsad mupp.

2010-01-28 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback