Wohoooo!

Hallå där!

Har haft en del att göra och det är därför det varit glest med uppdateringar härva!

I fredags besökte jag svärföräldrarna för första gången och innan jag stack dit gjorde jag en egen kort guide i huvudet med ämnen som inte kanske skall tas upp för att främja en trevligare kväll:

*Politik
*Sex
*Manchester united

Vi pratade istället om segling, logistik och aktier. Det var en fantastisk kväll med god mat. Jag tror att jag blev godkänd.

I lördags hade jag cup med Våmb och vi torska första matchen men sen sade vår nya tränare att: "Nu är det FULL FART FRAMÅT som gäller!" så vi pangade in fem mål i nästa match, gick vidare från gruppen, slog sönder ett lag i kvarten och körde över nästa lag i semin och krossade de andra finalisterna och så vann vi 5000 schpänn. Tacksåmycket. Schelv grämer jag mig fortfarande över att jag skulle gjort mål i finalen om inte vår egen forward råkade rädda mitt skott på motståndarnas mållinje. Lite Bendtner över det hela tyckte jag...

Igår prövade jag att fira alla hjärtans dag utan warcraft. Det kändes lite tomt i början, meeeeeeen sen blev det kanoners dag ändå.

Föreläsningsdags! Tjohoooooo!
Karnevalen i Rio har firats varje år sedan 1723.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback