OS vs Champions League

Blev sjukt lurad av en frisör häromveckan. Jag gick och frågade efter en hårkräm och så la hon en fyrkantig burk i min hand som jag i förtroende glatt pröjjsade. Hem for jag och slängde upp lite hårgrejs i håret och börjar undra vad det var för nåt egentligen. CLAY står det på burken i mindre text.

Jag kände mig dum och arg. Jag hade gått och köpt lera. Mumsig brunfärgad Lera.



Jättebra. Stoppa ner skallen i det där ba.

För övrigt har jag en fanatisk flickvän när det kommer till det här förbaskade OS. Hon ska se allt. Precis allt. Skidskytte, Curling, hockey, kälke, curling, bob o allt vad det heter... och missförstå mig rätt - jag är oerhört glad att ha en sportintresserad tös. SÅ LÄNGE DET INTE KROCKAR MED CHAMPIONS LEAGUE.

Och jaja, jag kan väl kompromissa och sådärva. NU kollade vi skidskytte och den där svennen Ferry vann, skitbra!!

"Kan vi byta till 6an, det är en kvart kvar av Lyon-Real Madrid!"
"NEJ! Alltså, byter du kanal nu, då, då...!"
"Men han har ju redan vunnit?"
"Amen vi ska se det här, titta nu vad glad han är, nu reser han skidorna i luften!! Jag får rysningar!"
"Men vafan? Vi kan väl..."
"SCHHHHHH, nu blir han intervjuad! Byter du kanal blir jag jätteledsen!"


Björn Ferry


20 minuter senare:
"ehm...nu kan du få se fotbollen, eller... hehe.. ere slut nu?"
"..."
"Vad blev det då? *skiner upp som en sol*
*Vrider på huvudet 45 grader och svarar med ett iskallt och ironiskt leende* "Jag. Vet. Inte."

OS - Champions League 1-0.

Men imorn lirar Arsenal. Jag låser in mig från 17:00. Bara de med Arsenalemblem på tröjan får entra min utpost.

Åtminstone 129 jounalister dödades år 2004, mer än en tredjedel i Irak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback