12:09

Det knackar på min dörr. Springandes till dörren med min playstationkontroll i högsta hugg öppnar jag och där står Karro & Malle.

Malle: Här är dina böcker Pontus!
Tack så mycket, taggade till ikväll? (det är damsittning)
Karro: Ja! Men du...
Ja?
Alltså, känner du typ nån i ditt fotbollslag som är snygg, väldigt framåt med en shyst kropp?
Ptja... det låter som en utmärkt beskrivning av mig själv ;) hoho, vadåra?
Malle: Äh, det var inget..
Jo, men skärp er, säg nu!
Karro: Amen känner du nån sån?
Inte fan vet jag, hur ser han ut då?
Alltså... Vi ska ju ha förfest hos Ida, 20 tjejer...
Jaha?
...Och vi undrar om inte du känner nån kille som kan komma dit i kostymbyxor med en vit duk på armen och fluga runt halsen i bar oljad överkropp och som kan gå runt och hälla upp champagne åt oss? hihi...

 
Supersugen Karro

Ptja, nån manlig läsare på kort varsel som vill ställa upp? ;)
På vägen genom din kropp färdas maten du äter hela 7 meter - lika långt som en stor brandbil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.....

2010-04-17 @ 13:20:31
Postat av: HD'WGz

går det inte bra med love handles ?...

2010-04-22 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback