Von Mission 24

Det här var vår crew. Snubben längst till vänster var VD på företag och hon till vänster om honom var hans fru som skulle starta nån form av dotterbolag till dom.


Vill ni tjäna pengar? Få ökad tillväxt? Expandera på nya marknader? Vi är ekonomer. Vi löser det här. 


Sebbe Sjukt Fokuserad Idé-schpruta Palmdahl.


Somliga andra hade en Champions League match att tänka på.


Duktig designingengör som arbetar längst till vänster. Tre ekonomer fann ett sett att streama Inter-Barcelona på. Vi kallade det företagshälsovård. 


Vår grupp när vi presenterade resultatet. Jag hade velat ha cash för det här. Visserligen fick vi gratis lunch, middag, nattmacka, fika och godis. Men jag kände ändå att jag var värd att sno den där bananen och det där äpplet. Mitt samvete är rent.

Att det (än så länge) inte står några skyskrapor på New York-ön Manhattans mittparti utan bara i dess båda ändar beror på att det i båda ändarna är ytlig berggrund, idealiskt att placera stora, tunga byggnader på. Mittpartiet har dock en lägre liggande berggrund och att påla det området skulle kosta alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: hespero

vem är den sköna blondinen då ?

2009-09-24 @ 22:05:45
Postat av: Pontus

Cecilia, designingengör. Vi gillade henne. Rådjursblick och hon skrattade åt våra skämt. Bra tjej det där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback