Kåååm igen svärje!!!



Jag ligger här och strålar. Sverige ba kör. Om vi bara daskar till Danmark om två veckor så kan storebror Sverige återigen hålla huvudet högt. Känns bra det här.

Dock så finns det ju alltid en promille svennar som hamnar i lyxfällan. Såg ni avsnittet igår? Haha, jag satt och snackade med Vesper på msn om det samtidigt. Snubben i familjen var en typisk nörd, hade fyrhjuling och massa teknikjox. Morshan som nu var gravid med sitt andra barn var arbetslös och blev arg för att dom var tvungen att byta ner sig till en billigare bil trots att dom inte hade råd med mat till deras treåring. Personer utan hjärna har aldrig passat in i det kapitalistiska systemet. Tur att Motsvarande Marxism a lá paralympics uppfunnits. Eller som Vesper utryckte sig: 

Jepser säger:
Sånna där idioter ska man inte hjälpa, dom fattar ju ändå inget och är inte tacksam för hjälpen. Dom ska man dräpa.


Jag tror att det kommer bli som i filmen Idiocracy... haha, kolla trailern vetja.




Sveriges djupaste sjö är Hornavan i södra Lappland.


Kommentarer
Postat av: Zacharias

Förbannat bra film du promotar! Ruggit skön rulle :P

2009-09-25 @ 13:16:54
Postat av: Pontus

Ja :D "It has elektrolytes!"

Postat av: Zacharias

Du är så söt så att alla elektrolytes inte skulle göra dig finare :)

2009-09-25 @ 23:08:06
Postat av: Malin

Jag gillade när dom var tvugna att göra sig av med sina plasmas och fick en tjockTV. "Men nu måste vi ju flytta soffan närmare TVn..." Haha bönder alltså.

2009-09-29 @ 20:56:30
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback