Hissa & Dissa

God afton mina bästa läsare!

Detta är ett hyllningsinlägg till Skellefteå Kraft. Bästa elbolag jag någonsin haft. Visserligen har jag bara haft ett innan meeeen jag har fått två räkningar nu och båda har makulerats. Dom vill inte ha pengar ifrån mig för att totalsumman är för liten. Shyrre shyrrans. Så, mina 56 spänn går istället till en limpa, ett paket makaroner och en pennvässare. Hurra!

Jag vill dissa DN:s organisation. Nog för att dom gör en bra tidning men jag får den inte. Jag skickat ett mejl och då ringde dom upp mig - vilket iof är ett plus - men sen "rättade" dom till det fel. Gälla mäsk! Nu vill dom att jag ska pröjjsa ett år a lá 1799 schpänn! Men jag tänkte ba ge dom 1/20 dels lax för en månad och det har jag föresten redan betalat. Langa tidningen, jalla jalla.
Biodlares skyddshelgon heter S:t Ambrosius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback