Tur i oturen

Jag vaknade nyss och ser världen genom en slöja av mörker. Usch. Emon i mig har verkligen vaknat till liv. Lyckligtvis känner jag många socialpsykologer på det här stället. Det vimmlar faktiskt av dom. Jag har alltid varit rädd för dom för att man aldrig riktigt vet var man har dom. Man står oskyldig i ett hörn och sippar på en drink och så störtar det fram en sån därna och ba: "HA! Jag har noterat via din utstrålning och dina omedvetna rörelser att du gillar stark senap, sött godis och avskyr dvärgar."

Så står man där som ett fån och ba: ja..happ.

Men nu behöver jag deras hjälp. Efter lite psykoterapi och sånt tjafs måste jag hem en sväng och bli ompysslad. Jag vill rita på Pacos gips också. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag vill det men jag har sett att vänner gör så på TV... och han är min vän! Det räcker väl? Sen skulle jag behöva träffa Vesper, dra en vända och sjunga "it's raining men" för att sen kika in på Gant och se till att Alex sköter sitt jobb för att slutligen sänka en RBV Johannes special. Då, då skulle mitt psyke rebootas.

Avslutningsvis ska jag söka jobbet som förbundskapten. Lokani tipasde mig om det. En bra idé från en bra kille, får jag jobbet får du 1/4 av lönen. 

Hej, Pontus heter jag och är 4 och 1/4 VM år gammal. Jag har spelat fotboll 16 år i rad och ser mellan 1-3 matcher i veckan på tv. Jag har redan all utrustning (billig arbetskraft m.a.o), kolla:



Jag har även importerat min assisterande coach Johnny "The widowmaker" B, a.k.a JB - sjukt billig på gränsen till white trash. Arbetar för två mackor och en MER om dagen. Men jag gillar honom. Vi har ungefär samma relation som Svennis och Tord Grip.

Jag är naturligtvis Svennis dårå och JB är det där charmiga femte hjulet. Jag lovar att Sverige under vårt banér vinner VM. Hur låter det? Your call.


1970 försökte sovjetiska vetenskapsmän träna katter att styra robotar. Försöket misslyckades.


Kommentarer
Postat av: JB

jag saknar MER :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback