Statistikfrossa!

När jag läser statistik känner jag mig som en av de där panflöjtsindianerna som brukar stå på stan och och vissla in pengar med flöjten. Jag undrar lite vad jag håller på med. Jag känner mig rätt missplacerad men har förhoppningar om att det kan generera nån spänn i framtiden.

Dagens goda gärning kom från mig och Erik som förklarade för Zacharias vad "flaskhals" betyder. När han inte visste det gjorde vi oss roliga på hans bekostnad innan vi kärleksfullt stämde upp i en gruppkram. Detta gjorde givetvis Zacharias asförbannad. ,alltså arg arg ARG, testestoronet flödade, könsord skreks, armarna gestikulerade! - men nu lär han inte glömma vad "flaskhals" betyder.


Zacharias, jag och Erik sjunger på scen. Lägg märke till Eriks röda galna dataspelsutvecklareögon.


Bensin är i sig själv helt färglös men färgas röd enbart för att man inte vill riskera att man av misstag förväxlar vätskorna vid hanteringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback