Man kan väl summera kvällen

...Med att ta sig en titt på Malles vägg. Där har det ritats en glad val i lila nagellack, signerad Kristin 22 år.

Vackert.

Förutom det hade vi en halvtimmes diskussion igår halv fyra på natten huruvida man kan "vispa" med en diskborste eller om man bara kan "diska" med en diskborste. Jag och Simon propagerade för att "vispa" minsan är en rörelse och att man faktiskt visst kan vispa med en diskborste. Men den där orationella tjejmaffian bara brölade elaka saker: "Kan du inte bara erkänna att du har fel?" "Nej, Pontus har ju aldrig fel blah blah blah" Hmpf.

MAN KAN VISPA MED EN DISKBORSTE!

Diskar man snabbt och liksom vevar runt diskborsten ultrasnabbt, då, då vispar man, man utför rörelsen "vispning". Om man doppar en diskborste i en målarburk och sen drar den längs väggen, ja, då, då målar man med sin diskborste! Gälla götebörgare. You have to think outside the fish liksom, är ni med? ;)

För övrigt bytte jag och Sebbe stil igår. Jag fick på mig baggyjeans, en t-shirt med tryck där det stod: "SUIT SUCKS", en hoodtröja på det, skejtardojjor, hustlerjacka och en bakåtvänd keps.
Sebbe fick en kostym av mig, skjorta, svarta läderskor, näsduk, slips och min klocka.


Pontus till vänster, Sebbe till höger. Eller?

Vi hade iallafall en angenäm kväll då vi arbetar efter ett koncept vi kallar: Success through charm & silly smiles.
Fladdermusen är det enda däggdjur som kan flyga.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygg du blev :P

2009-10-05 @ 17:28:39
Postat av: Pontus

Tack. Tror jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback