Haha, meh!

Jag var på stan igår och uppdaterade mig om vad som hänt med min kära vän och vapenbroder Alex över en fika. Efter det gick vi till Gant, min gamla och hans nuvarande arbetgivare alltså och skvallrade lite med Lena och Carina. Himla trevliga kvinnor det där. Shysta herrkläder. Fantastiskt fina kläder på dam också. Jag och Alex har diskuterat det förut, att hade vi en varsin flickvän skulle hon skämmas bort och kläs upp fint. Kanske inte ett lätt löfte att hålla när man har studentstatus, men det är ju en fin ambition? ;)

 
Alex och jag på en PR-runda för vårt kära företag.

Jobbig situation senare. Klockan var 20:15. Det var alltså 45 min kvar till lyxfällan som jag måste se och då får Vesper för sig att han MÅSTE handla frukost så vi brände iväg till Ica-maxi och han handlade och handlade.
"Hörrö Vesper, har du Ica-kort eller?"
"Nä?"
"soft, då kan du få dra mitt, haha!"
"Amen shit? Haha, aldrig i livet?"
"Haha, vadåra?"
"Ameh, nej."
"aja, skit i det då.. haha"
*fem minuter senare vid betalning framme vid kassörskan*
"Jaha Pontus, hade du nåt kort eller?"
"öh? ..näe..."
"DU HADE JU ETT ICA KORT SA DU JU"
Jag känner hur alla tittar, hur jag krymper bort, blundar och biter ihop..
"aja, här äre.."
"Såja! *zip* Aja, hur mycket fick du för det där då?"
"Men vafan, 50 öre kanske!"
"HAHAHAHAH! Studenter alltså.."
"Men shit, du kunde väl bett om det innan du sa det högt så att alla tittade ditt dumma jävla tjack! hahaha!"
"Va? haha? Nääää hahahaha!"
Ordet lokalvårdare infördes 1966 som en förbättring av ordet städare. En nyare, kanske lite mer humoristisk variant är hygienkonsult.

Kommentarer
Postat av: hesoeri

hahhaa du behandlas och skall behandlas som en fattigman! :D

2009-10-16 @ 20:31:20
Postat av: Pontus

Jag är en akademiker som staten investerat stålar i. Jag blir en svan så småningom ska du se ;)

Postat av: JB

hahahah!! Hespero är världens roligaste!

2009-10-17 @ 02:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback