Fredagsmys :)

Min dag idag är varit rätt mäskig, det har liksom inte hänt något. Jag har suttit i bibblan och förbarmat mig över statistiken och känt mig som en lobotomerad fisk.

Plötsligt var klockan halv sex och jag var planlös inför denna fredagkväll. Men plötsligt dundrade Malle & Karro in och kollade läget. Under tiden bestämde jag och Erik oss för att laga mat. Till backstreet boys ordnade vi entrecôte, klyftpotatis och morötter med bearneaisås. Vi är nog fan skövdes mysigaste män, hetero edition. Malle & Karro åkte iväg och handlade och sitter i skrivande stund bakom mig, skalar räkor och gör räkbaguetter medan jag & Erik äter upp deras godis. Tillsammans spanar vi idol och skvallrar.

Definitionen av fredagsmys, hurrey :)
Den röda cirkeln på Japans flagga ska symbolisera den uppåtgående solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback