Det var bättre förr ;)

Zacharias & jag vikarierade som indier för kvällen och gjorde världens currykycklinggryta med kokossås och enbär! Sen fick han ett sånt där sjukt cola-sug som bara han kan få och stack nyss till Macken för handla och lämnade mig ensam. Som tur var kom Erik och vet det Zacharias när du läser det här - jag och Erik ska ha JÄVLIGT ROLIGT. Jag hoppas naturligtvis att du har kul ...not, men vi ska ha fantastiskt trevligt. Vi ska koka te, inte vilket te som helst, utan calypso-te och till det ska vi äta choklad. Japp, samma chokladkaka som du pekade på och sa: "faaaan va gott" när vi lagade mat. Men hare så kul du ;)


Stick till Tensta med din cola och häng i centrum vetja ;)

Såg en skymt av dagens Tinas Cookalong. Dagens var dåligt. Victoria Silvstedt var med som gäst också och hon är ju så totalt slut i huvudet att det räcker med att se hennes botoxläppar för att dra slutsatsen att, nej - hon har nog inte många högskolepoäng. Sen så var det massa göteborgsföda med idag, skaldjur och sånna grejjer. nej, tacka vet jag endiver! ;)

Förra veckan när jag, Erik, Erika och Sofia var med och lagade mat så var det mycket bättre. Visserligen var vi sanslöst skarpa. Vi lagade mat med finess, elegans och skratt! Det var under tung tidspress. Tjejerna filéade apelsin, jag skar sallad och Erik.. ja, han var nån slags underhållning ;) Haha, nä men vi jobbade på sjukt bra och fick ett resultat som var kalaaaaaus!

Men, mina damer, mina herrar - Roast på Berns väntar ...och det där calypsoteet... ;)

xoxo


Smeknamnet till trots är Kalle Anka inte knattarnas farbror utan deras morbror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback