Makalös kväll!

Till att börja med vill jag uttrycka min sorg över att Vesper och Paco inte dök upp. Typiskt att vara sjuk på fredagen den trettonde va? ;)  :(

Föööör det var en helt fantastiskt sanslös kväll! Herregud! Vår "Oturs-ekonomsittning" var verkligen en sprakande hausse! Det var röjj! Det var en decibelnivå som fick decibel-karro att framstå som en dataspelsutvecklare på valium! Det skrattades, skålades och sånger dundrade fram i rådhuset! Straffspexen som gjordes var också förvånansvärt bra. Jag gillade Sebbes variant :D Haha...

Mellanfesten var knappast en dipp heller och Gorans lägenhet kan nu behöva... lite kärlek. Hm. Ganska mycket kärlek.

B.E.S.T hade också haft sittning och folk drar ju folk om ni hajjar så det var fullt utav trevliga människor på kåren, speciellt en... :) Jag blev föresten påmind om att det var fotbollsträning idag ja, Klockan 09:00. Jag och Sebastian från laget tittade på varandra med ett flin och konstaterade att, nä, Våmb får klara sig utan oss ännu en gång på grund utav "intensivt nätverkande i skolan"

...Och visst är det lustigt att efter varje utekväll man tagit shottar på så undrar man dagen efter huruvida det verkligen var ett vist beslut...? Idag vaknade jag 07:30 med dessa somaliska funderingar: Vart fan är vattnet? Kan nån ringa FN, jag behöver liksom inte bara lite bistånd, utan en hel jävla vattentanker!

KALASKVÄLL! WOOOHOOOOOO!!!!!
Storbritannien deporterade 155000 fångar till sin koloni Australien mellan 1788 och 1868



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback