Rösta! :)

God afton
Det var tänkt att jag Zacharias, Julia och Erik skulle bowla... meeeeen jag var inte så gälla sugen så jag skippade det, trots tunga hot. Det var fan inga light-hot. Nästa gång ni bangar nåt så ska jag vara framme fort som fan och ultrahota tillbaka... ;)
Jag ville hellre sänka en te och inte, inte, INTE lämna min utpost i detta äckliga väder. Usch. Så, min kära granne Karro sitter här bredvid och kollar bonde söker fru, jag kollar fejsbuck och msnar. Jag har för övrigt helg nu. Muy bien! 

Tillåt mig vara sådär hjärtligt amerikansk och... Rösta på min syster som årets lucia i Södertälje 
http://lt.se/narakara/lucia
Amen javisst, koeeer e vend!




Snart SköEkon-sittning, yäs!
Mellan 1624 och 1925 hette den norska huvudstaden Oslo Kristiania.

Kommentarer
Postat av: Micce

En röst härifrån iaf. Allt bra nere i Schövde? Planerat nåt besök till Linkan?

2009-11-12 @ 01:13:30
Postat av: Pontus

Trevligt ;)

Javisst, det flyter på här borta! Hm, inte än, men det kanske man skulle göra... Ni är välkomna hit också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback