Peaking!

Mitt liv har en peak för tillfället, igår storhandlade jag, dammsög, tvättade kläder och bäddade nya sängkläder. Idag har jag gjort matlådor, powerdiskat, tvättat min köksfläkt, torkat golvet och putsat alla speglar. Nu ska jag sortera min gigantiska garderob innan jag callar it a day va.

Min kära gamla vän från syrianskatiden, Jhon hänger i Sköfvde för tillfället och kommer förbi och säger tjena strax!



 ...Och går han in med leriga skor, nyser på mina spegel eller kladdar ner min köksfläkt, då, då kanske jag ringer ett litet samtal, he he he...

Från madame tussauds när jag & Alvin gjorde London.

Jag brukar inte bry mig om folk går in med skor, men, det kan ju få vara fint i en dag iallafall... ;)


Prefixet dys- som sätts framför en mängd olika ord och därigenom ger dem betydelsen fel-, illa- eller miss- kommer från grekiskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback