On the edge

Jag hade ett moment i bibblan idag när det ven förbi en tanke genom hjärnan: ...Eehm, vahettereeeee jag är inte ämnad att bli akademiker! Mitt öde är att tatuera stora tribal-tatueringar längs armarna, bli tungt lobotomerad och skickas in på scania-linen med huvudet före, flytta saker, bli smutsig och inte förstå varför! ööööhhhhkgsgkdsgj.

Men, sen löste det sig och i vanlig ordning skrev jag med versaler i mitt häfte att jag är en mastermind bredvid uppgiften! Jag brukar göra så för att ge mig själv ett flin och en arbetsmoralhöjjare när jag bläddrar tillbaka i häftet. Som skratt på burk. Smart va? ;)

När klockan slog 18:30 staplade jag ut ur bibblan och kilade hem till malle där slaktarn, Ida och Karro drack te och åt choklad. Efter lite skvaller gick jag upp till Tysken som bjöd mig på mat.
Efter maten:
Nico:
"vill do ha kaffe?"
"Nah, då kommer jag inte kunna sova... jag tar gärna en te istället."
"okay, allso, det är so svensk att dricka kafe efter maten.."
"haha, vad gör ni tyskar då? halar fram en salami och tar en tugga?
"Hahaha, nei.."
"Hinkar öl?"

Naturligtvis...

Fick just ett samtal av min kära vän Paco. Jag satt och kollade lite gamla bilder och kan bara konstatera att han är helt jävla underbar. Han kommer hit nästa vecka, hurra!


Barbie har dejtat Ken sedan 1961.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback