Ledigt vare här!

Hallå i stugan! Igår efter tentan kilade jag & Erik iväg och åt lite shyst mat och sedan slog klockan 14:00 och till Zacharias vrål: "nej? Nej! NEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!" hördes det ett PLOPP! och sedan regnade det ner Bollinger i mitt glas. Tralalalala!

Idag är enda dagen på hela terminen som jag faktiskt kan vara riktigt ledig utan att tänka på någonting. Dagen till ära vaknade jag torr som en flarra stoneleigh sauvignon blanc med ett litet leende på läpparna. Igår tog vi rekord hemma hos Erik, 22:30 höll jag för ena ögat och började räkna folk och fann 41 dyngrauka människor i hans lägenhet.

Men nu ramlade det in två stycken stålbakismänniskor. Här väcks faderkänslor...

på återseende!
I den grekiska mytologin heter kärlekens gud Eros och i den romerska går han under namnet Amor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback