Ledighetsfinal!

Vi hade en fantastisk slö dag igår. Jag hade inga föreläsningar så jag & Erik gick till bibblan läste lite & knarkade kaffe, men det var ju lönlöst. Vi var liksom lite för nöjda, vi satt och snackade skit och diskuterade kommande herrsittning. På eftermiddagen hamnade vi i spelkoma tills våra faderkänslor vaknade, någon måste ju ta hand om Zacharias också. Med det i åtanke slet vi med oss honom till bibblan igen... med blandade resultat. Mobilfoton, grimaser och Eriks-tungas-äventyr (HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAA) var så mycket roligare :D

På kvällen satt jag, Ida & slaktarn på pims i en fyratimmars och hade en sån där jävligt bra fika. En sån där när man skrattar lite för högt så att alla bittra människor omkring tittar på en.  Bara för att inte dom har lika kul, gälla mäsk! Ibland kan jag känna att vissa människor behöver svepa en vinare för att ha en lika glad känsla som jag har konstant i vanliga fall... bara en tanke alltså...
En ung tös sa igår: "Asså... jag har prövat allt, från den minsta till den absolut största.." Ha? haha, akej, Svetlana Dombromskis...

På vägen hem ramlade jag in hos Zacharias där det var fullt party som jag joinade. Jag är ju liksom inte den som är den och plötsligt gav vi bort våra pengar ute på krogen. Varsågod Bogrens.
 

Ida, Erik & Zacharias från Pappa Betalar

Appro på ingenting har jag namnsdag idag och vet inte riktigt vad som är grejjen med frasen "grattis på namnsdagen" Jaja, tack då. Däremot kommer jag ihåg att jag hatade alla ungar när jag var liten som fick massa presenter på sin namnsdag. Grr. 

Samma sak med konfirmationen. Hur många kompisar hade man inte som gjorde det där tramset bara för att få några presenter? Jo, jag frågade minsan min mamma vad jag skulle få om jag pinade mig igenom det där kyrkotjaffset och... "Din kusin Olov fick ju en flytväst, så det kan väl du också få"

Ptja. Det blev ingen konfirmation för min del.


Det tog över fyra och ett halvt år att färdigställa alla datoranimerade scener i filmen Shrek.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback