I huvudet under en föreläsning

Jag läser en kurs just nu där gamla högstadietankar skriks ut ur mitt inre: "vafan ska jag kunna det här för?", "det här lär jag ju inte ha någon nytta av nån gång", "Det är nog jävligt bäst för professorn att det här genererar mig några spänn i framtiden annars blir jag sjukt, alltså sjukt arg."

Kan. Inte. Fokusera. uhh..

...And you may take inverse of a11 by ...undrar om det går nåt bra på tv ikväll... you're not able to divide the matrix with each other, however you can and should multiply them in order to ...fan, undrar om inte jag skulle ta o vaccinera mig idag, det kan bli dagens uppdrag! Eller ba laga nån sjukt god mat! ...the answer to the equation is quite close... eller båda två! Ja! Vaccin och kalas-mat, wohoo! and since a11 and a13 is (1+1) & (1+3) equal numbers the sign should be plus and not minus... det är ju iof sjukt fint väder, man kanske skulle ut o prominixa, mobilisera en crew och ta med varmt kaffe... and remember this, it will come to further use.

Jag ska nu göra egen pizzadeg och egen tomatsås. Jag ska göra Ingegerds recept, det tar fyra timmar att göra den tomatsåsen, men! den är jävligt god och tid har jag inte direkt ont utav... ;)

Adjö!


Ett presentsnöre krullas då man drar det över ett saxblad eftersom fibrerna misshandlas på ena sidan av bandet och förlorar då förmågan att hålla formen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback