Falukorvmeddelande

Jag köpte falukorv på Willys a lá Eldorado. Det kan vara den här terminens största nederlag. Jaja, den kostade ba 10 spänn och just då var jag väldigt hungrig. Men nog fan skulle jag kunna pröjjsa 20 pix för att glömma den här matupplevelsen. Ful förpackning var det också. Jag kan tänka mig att afrikabarnen blev erbjudna detta men ratade det och då fick den hux flux en eldoradostämpel på sig och blev skickad till Sverige. omums filibabba.

En tjejkompis till mig, Martina Larsson, sa en jävligt rolig grej på mellanstadiet. Hon var den snygga populära tjejen och uttryckte sig såhär: "Jag tror att insidan speglar utsidan, är utsidan vacker är insidan det."

Vissa tjejer i klassen hade en synpunkt på detta uttalande. Men jag kan iallafall glatt konstatera att detta påstående stämmer när det gäller falukorv. Ju snyggare förpackning desto bättre kvalité.

Dags för lyxfällan! Adjö!
Om du är gløggtenkt på norska är du smart, och om du tar en høneblund tar du en tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback