Ah, självsanering...


Haha...

Nu liksom för 15 år sedan har jag börjat räkna ner till julafton. God mat, gratis god mat ;) o många av mina vänner fasar för att träffa deras släkt, men jag gillar faktiskt min! Det är en bra ihopkomponerad mix. Visserligen hade jag velat haft en lillebrosha också men vafan... ;) Vid middagen pratas om allt ifrån is-djup, till hemliga rykten & historier och det till slut oundvikliga, en smula politik.

Min släkt har blivit totalblå! ...Det skulle väl vara min mamma och min ena kusin Camilla som fortfarande har lite svårt att skilja mellan rätt och fel, men, alla har väl sina brister... haha ;) Det börjar med att nån ger nån en subtil vink och så får den tillbaka ett syrligt svar med glimten i ögat och sen är det igång, underbart roligt! Några snaps på det och sen är det röjj!

King ;) 28 dagar kvar.

1937 tillverkades världens första elektriska adventsljusstaken på Philips i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback