Turning the tide of the battle

Skulle jag få välja helt själv skulle jag helst köpa mssa godis och spärra in mig framför tv:n med några avsnitt gossip girl. Det är sjukt bra nu. Chuck Bass kan vara den bästa figuren nån skapat, jävligt rolig ;)

Men, det är ju som bekant torsdag och det var ju faktiskt jag som var intiativtagare till utgång idag. Det ska bli några kalla i bastun. Sen ändras det här ska vi se... ;)


För övrigt är jag trött på klagande xbox-ägare. Jag vill jag göra klart en gång för alla att de som anser att xbox-kontrollerna är bättre än PS3-kontrollerna är out of their minds. Vi spelar inte i samma liga. Xbox är batistini, PS3 är prada, hajjar ni?



Vem fan vill hålla i ett mjölkpaket när man ska spela? Vem designar en sån kontroll? Det ser ut som nån kräkts på ett papper och sen tänkt "Ah! Det utvecklar vi"
Klart att ni xbox-ägare ska få spela. Men jag är trött på den här uppstudsigheten som playstationägare möter. Låt oss vara ifred.
Ni har mindervärdeskomplex, era satans budbärare. Tänk på det nästa gång ni börjar anfalla att ni hamnar i försvarsläge direkt.

Samhällsupplysare Sjögren
En igel kan suga i sig några kubikcentimeter blod och efter det fastar den i ungefär ett år.

Kommentarer
Postat av: Max

Men skämtar du eller?

Klart det ska vara xbox dosa det ska ju kännas att man håller någonting i handen, ps dosorna tappar man ju bort o sen kommer man på att jaha jag höll den fortfarande i handen ;)



Men du kanske är vad vid att handskas med små saker så ska låta dig hålls :D

Postat av: Max

Ska självklart vara hållas!

2009-05-21 @ 22:27:16
URL: http://www.laget.se/bikalag
Postat av: JB

klart PS dosorna är bättre. Tänk att den utvecklades fan för PS1 för typ 10 år sedan och ser likadan ut i princip nu. Det kallas för perfektion.

2009-05-22 @ 02:01:29
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: Julia

Ska du inte klaga lite på Nintendos kontroller också?

2009-05-22 @ 09:55:33
Postat av: hespero

Jag kunde inte sagt det bättre själv pontus.

2009-05-22 @ 10:31:19
Postat av: Pontus

Max: Jag antar att du använder dig av en-kilos telefoner fortfarande. Konservativa Max.

JB: Ja, sjukt sant.

Julia: Haha, dom har iaf insett att dom är föråldrade. Jag låter dom vara.

Hespero: Naturligtvis inte ;) hihi

2009-05-22 @ 13:23:52
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Klart jag använder 1kilos telefon också ska kännas att man håller något i handen :D

2009-05-22 @ 14:40:57
URL: http://www.laget.se/bikalag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback