Sugenpånåtgottsdjfbngnds

Ibland kommer det sånt hära sug ni vet. Man vill ha nåt att äta på fast man inte är hungrig. Bara nåt gott. Gärna godis. Så går man och kikar i sina gömställen som man vigt åt sådana här tillfällen. Slut i facket i kylskåpet. Slut i skåpet bredvid spisen. I skafferiet? 2 liter havregryn... jabadabado..., ere fest eller?

Det var sånna här tillfällen hemma man frågade om det fanns nåt gott hemma och fick svaret: "ta en macka om du är hungrig"
Ett idiotiskt svar. Som att svara den som säger "jag är rastlös..." med: "Amen spring Mälaren runt då. Då får du lite frisk luft på köpet!

Jag vill inte ha en macka. Jag vill inte ha nåt som tar tid att göra. Jag vill ha något som gärna är klart. MAX kan det behövas mikras. Men nu hittade jag en påse chockladpudding, inte negerpudding, utan chokladpudding ha, kalas va?


Ditt hår växer snabbare på sommaren, eller när du åker på solsemester. Detta för att håret får ett extra tillskott av vitaminer, dels från solljuset och dels från den färska frukt man ofta inmundigar på semestern.



 


Kommentarer
Postat av: Zacharias

Haha är detta en vändpunkt!!! Kommer allt av choklad heta Neger nu? Mjölkneger? Negermuffins? Pappa jobbar i negerfabriken?

2009-05-20 @ 00:29:05
Postat av: Max

Haha bästa Kalle och negerfabriken :D

2009-05-21 @ 01:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback