Nu spårar det här ur...

Jag inser att jag varit utan mina bygg och industrivänner Vesper & Pacs ett tag.

Jag dricker cider, jag vaknar upp, ligger i soffan o kollar gossip girl. Tittar på mina skolbäcker, fnyser bort dom med ett ironiskt leende. Jag gav karro 20 schpänn som sprang iväg o köpte choklad åt mig. Hon kallade mig pms-kärring.

Hm. Revansch idag då kanske. Några tunga groggar, hårda "vänskapliga" dunkar i ryggen och TV-spel. Män gör väl sånt?

Det har jag sett på TV.
Om du blir kallad fjompenisse av en norrman tycker han att du är en tönt, och ett slangord för kranium i Norge är hjernekiste.

Kommentarer
Postat av: hespero

haha min jobbarpolare kallade en liten unge på ett dagis för fjomp, varav ungen springer till fröken och gråter...stackarn.

2009-05-22 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback