Mycket belöningar nu

Jag pysslar mycket med belöningar som motivation. Det bästa efter en dag med studier är först att jag känner mig så jävla uppgraderad. Min mikroekonomiska skill har ökat med 15%, känns rätt bra va. Sen har jag alltid en belöning, sånt främjar motivation. Vilket ärkepucko som helst vet att man inte åt klart middagen på fredagar när man var liten om det inte fanns en efterrätt, inte sant? Utom dom i afrika, för dom har ingen middag, hahahaha...

Match ikväll igen. Då måste det ligga en chokladkaka och vänta på mig, annars är det ju ingen idé att stiga upp och studera.

Nå, herrn nedan vet inte om det än. Men vi ska iväg och handla godis!

Till ytan kan Sverige jämföras med Irak och Marocko, i Europa närmast med Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback