Fjäskelifjäsk

Fjäsk. Visst är det smickrande? Men det stör mig överallt. Yngre spelare i samma lag eller kanske någon ny individ som försöker entra kretsen använder gärna sig utav fjäsk.

Jag känner mig dock oerhört obekväm när sådana situationer uppstår. Jag vet inte hur jag ska bete mig! Låtsas som ingenting? Säga "va?" flera gånger för att få dom upprepa sin komplimang och sen skratta högt? Spela skitsvår för att saten ska kämpa för att få min gunst?
...Visserligen har jag hellre med fjäskare att göra än de där dum-tuffa som ska "impa" med att vara vad de tror är skitballa. Varje gång jag möter en sådan blir jag besviken på evolutionen. Om jorden funnits i 4 miljarder år, hur kan ett sånt beteende avlats fram?
Nåja. Vet ni vad? Ni imponerar inte på mig ett dugg och tillslut dör ni. Era jävlar. He he he...

Kan inte alla som ska träffa nya människor gå in med en trevlig attityd och en smula ödmjukhet? Går det fel då är den här personen ni ville "impa" på en skithög. Se, ibland är det enkelt att leva! :)
Idag köpte jag ny tandborste. Min förra köpte jag på min födelsedag förra året, 26 juli. Då var jag, Pacs & JB och våldgästade Lillehammer i Norge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback