Hämnd vankas...

Vet det Malle, att anmäla och skicka upp mig Erik & Zacharias för att sjunga "lika a virgin" på kåren inte går onoterat förbi. Visst är vi öppna & sköna människor och antog därför detta påhopp genom att blinka med ögat. Inte desto mindre skall du och eventuell medkumpan bestraffas.  


Under introt till hösten kommer du att bli överraskad. Jag vill inte avslöja några detaljer. Men för några inlägg sedan skrev jag om priser hos psykologer. Det inlägget kan bli aktuellt som startsida på din dator... ;)

*arrogant slängkyss*

De gamla grekerna trodede att luft blandades med blod i hjärnan för att skapa minnen.



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha det var ju jag och Malin och anmälde er. (;

2009-05-26 @ 09:49:46
Postat av: Pontus

AHA!

...Det här ska jag komma ihåg...

Postat av: malle

Hade lätt varit värt en bestraffning om jag inte hade missat hela skiten!!!

2009-05-26 @ 11:29:15
Postat av: Rosenberg

Pontus, eftersom jag är din vän så riskerar jag gärna livet med det jag tänker berätta nu. Någonting du antagligen redan vet, men det tåls att betonas ännu en gång.



Akta dig för den där "kvinnan". Finns antagligen inga begränsningar för vad hon skulle kunna ta till i vålds-väg, allt för att skada män.

2009-05-27 @ 00:30:54
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback