Endorfinschprut!

Hade match idag. Efter en halvlek låg vi under med 4-1, direkt i andra gjorde dom 5-1. Matchen kändes lika punkterad som mitt framcykeldäck blev idag (och för det skulle jag kunna mörda någon, VEM FAN LÄGGER VASSA SAKER PÅ MARKEN - träffar jag dig ska jag tamefan kölhala dig på längden ditt störda as!). Sen slutade vi att röka gräset och spelade lite seriöst. Då slutade matchen 5-5. Ni skulle hört deras frustrationsskrik när vi slog in 5-5 med 5 minuter kvar. Uppgivenhet, osäkerhet och sorg. Jag mådde så jävla bra då.

Känns sjukt bra. Jag firar detta med att bränna av min nödpizza, en cola och ett avsnitt Gossip Girl ;)

XOXO P-man
Spetälska drabbar förutom människan bara ett enda djur - den syd- och mellanamerikanska bältan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback