Eller inte, vem fan vet?

Jag har nu låtit bli att raka mig i ansiktet på 9 dagar. Man kan nog tamefan ana ett hårstrå här och där! Men! På hakan har jag en kal fläck. Som om jag hade cancer eller nåt.

Men det var såhär: När jag var liten byggde jag mycket med lego, när jag byggde vad min pappa ansåg vara fult så snärtade han till mig med en upper-cut på hakan *TISCH!*.

Sen växte jag upp. Byggde fina legoslott. Jag byggde Sonic en gång på dagis och fick fett med skit från alla andra idiotiska ungar för att jag tog slut på alla blå legobitar. Fattade dom inte att jag byggde Sonic eller?

...Och sen dess har jag blivit utan hårväxt på ett knytnäveformat område på hakan.
Sengångaren rör sig så sakta att alger faktiskt kan växa ohindrat på djuret, därav dess ibland grönaktiga päls.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag har också en kal fläck precis på hakans undersida!! Det blir typ rött där men kommer inge hår =S

Postat av: Pontus

Ah. Då har du nog hudcancer. För min hud är inte röd. Haha ;)

2009-05-21 @ 16:32:20
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: hespero

hahaha vi fick uppercuts!

2009-05-22 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback