Defence Mechanism status: Online

Ibland känner jag mig så sjukt långt evolutionerad - ibland tvärtom, som den där gången jag smakade på sköljmedel - men mina försvarsmekanismerceller i lobus frontalis, avdelning; Psykologiskt Försvar signalerade DEFCON 5 igårkväll.
Dopamin och seratonin flödade ut i nervsysstemet, jag började jämföra mig med emos och kriminella. Tankar som "jag kunde ju haft det värre..." började flyga runt.
Jag var ju fruktansvärt arg och såg inte alls hur det skulle kunna vara så. Mitt inre föreslog; "född i Göteborg?", "Nykterist?" eller "HIV-smittad såsse?"

Det kunde garanterat vara värre.

Nu ere blokustime ;) Sjukt bra!
Vi ska spela hos herrn nedanför. Kanske min tur att svina ner hos honom... Mohehehe...


Enligt författaren Ian Fleming var James Bonds pappa från Skottland och hans mamma fransyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback