Åh, härliga vinäger!

Mina damer, mina herrar, god afton!

Efter en frukost med Zacharias har jag låst in mig och studerat. Jag har noterat att jag gör massa ljud och hummar när jag sitter ensam. Rule Brittania och diverse Gärdestadslåtar är ofta förekommande. Jag vet inte om det är ett friskhetstecken direkt..

Nu tänkte jag slänga in två bakpotatisar i ugn och göra en röra till. Jag vill påstå det att, vinäger, det är som "grillkrydda", man kan ha det i allt. Vinäger, en skvätt yougurt, nån vitlök på det, en nypa hackad egenodlad färsk timjan och kanske ett par räkor, salt & peppar och voilá! RÖRA!

Vinäger är som blommor för bin, som bensin för bilen och som damm i hörn - det är en självklar produkt som bör finnas i varje människas skafferi. För det står det på förpackningen; "skall hållas i mörker". Jag säger det: Vinäger äger.

Jag och en mycket god vän, Elias hade en period när vi var yngre där vi slukade all sallad snabbt som fan bara för att kunna turas om att halsa ner vinägern som fanns kvar i skålen. Det var tider det. Det var faktiskt efter det som jag fick lockigt hår. Poff! sa det bara. Elias fick det också - men han valde att raka sig, stackarn...


År 2005 fanns det 491 saknade Picassomålningar, 342 saknade Mirotavlor och 152 saknade tavlor av Rembrandt.

Kommentarer
Postat av: Max

Vi såg till att fixa ytterliggare 3 friska pinnar idag :D

Postat av: Roggan

Varför kunde ni inte vinna på old toilet för :(

2009-05-17 @ 00:45:15
Postat av: Pontus

Max: HÄRLIGT! Vilka näta?

Roggan: Ingen aning, ser inte på fotboll fören augusti igen.

2009-05-17 @ 14:36:11
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Ante o Jerry!

2009-05-18 @ 00:41:34
URL: http://www.laget.se/bikalag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback