War-damage! Maximal otur

Totalt destroyed här, hur ere schelv? Skratta ni bara, era satans tjänare...
Det var såhärva; fotbollsträning, krossbollsövning. Jag & min partner slår krossboll efter krossboll, tar ned på bröst, lår eller fot. Det går bra. Tills vi hux flux förväxlar bollen med en annan jävla granitkloss. Den var lika hård som en kokosnöt och tung som vasaskeppet, min partnet får felträff - han slår ingen krossboll - han skjuter ett skott med avsikt att döda! Tränaren tittar. Skit, piss & mäsk, jag tar den på bröstet, PANG!
Jag ger ett sken av att vara oberörd även fast det ljöd ett klang och revbenen vibrerade. Jag lägger en krossboll tillbaka som han tar ner på låret, varefter han gnuggar handen längs låret. Så det gjorde ont va, här håller bollen på att gå rakt igenom mitt bröst och du bryr dig om ditt lår ditt lilla jävla jävel.
PANG, han avslossar en satans raket IGEN, jag börjar säga: "Men vad i HEL- HUUUUUUUUU".

Min bröstkorg är fan intryckt i skrivande stund, jag trycker på kanterna av bröstet för att den skall bukta ut igen. Jag tar stora andetag för att den likt en ballong bara skall *SCHWOOP* bli normal igen. Men ack. Om min kropp tidigare var formad som ett O så är den nu formad som ett C.

Inte nog med det. Vi spelar två-mål och jag ska rensa iväg en boll, så jag tar ju i som om bollen vore en kommunist! BA-DAM!!!!! Bollen träffar en framrusande spelares knä och bollen flyger upp o ger mig en käfting! Jag hör liksom hur brosket går sönder där under öronen, vid käkens kanter ni vet? Jag kunde inte stänga munnen, det gjorde skitont! Så där sprang jag omkring flåsandes med vidöppen mun och såg ut som ett mäsk.

Slutligen har vi tränat klart och är i omklädningsrummet, jag klär av mig alla kläder och när jag kommer till byxorna så böjjer jag mig givetvis - och råkar sätta mig på ett element, skållande hett! Alltså helvetets eldar bleknar i jämförelse. Jag skriker ut i chock, GAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!

Tänk er nu mina problem på en gång; Jag har svårt att andas på grund av att min bröstkorg är intryck, mina lungor är en avbild av en hamsters. Jag kan inte ändra tonläge eller ändra min mun, den är fast liksom. Därtill bränner det som fan och jag skriker.

Kan jag få lite medlidande här?
Dagens gåva från hemlig kvinna till residens Sjögren består utav en elvisp.

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha du är inte back va? Måste ju nästa nomineras till årets sämsta rensning :D

Postat av: Pontus

Haha, han kom från sidan och hux flux var han en meter ifrån mig.

2009-03-06 @ 15:43:13
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

Du är ett mäsk!

2009-03-06 @ 17:50:29
Postat av: Pontus

Vad har vi sagt om att angripa skötarna verbalt little T? Nu blir det inga repriser av "fångarna på fortet" som du gillar så mycket...

2009-03-06 @ 21:33:46
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback