Varför ska just Du vinna?

Jag hatar dom här tävlingarna som finns på Internet där det först är ett antal frågor man ska besvara och sen en ruta där det står: "Motivera varför just Du ska vinna!"

Vad är det för skitsnack, varför just jag ska vinna? För att jag är CJ Pontus Sjögren kanske. Motivera själv varför ert sketna pris är värd min uppmärksamhet era snåla jävlar.

Varje gång jag sitter där och tänker på varför jag ska vinna så slutar det alltid med nån snyfthistora, ni vet? Jag är en stackars herpessmittad dvärg som bor i ett litet satans hobbit-hus i norra norrland, jag är färgblind och har kronisk hicka och allt jag vill ha är er 70 tums TV och prenumeration på kattmat i två år. Ska vi säga att vi har en deal?

Fan för de där tävlingarna. Jag vinner aldrig. Har Du någonsin vunnit en tävling där du varit tvungen att "motivera varför just Du ska vinna"? Skit ner dig. Nå, vad skrev du?
Panamahattar tillverkas i Equador. Namnet kommer av panamapalmen vars blad används till hatten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAAAAAHAHAHAHHA "En stackars herpessmittad dvärg"!! HAHAHAHA!!!! jag dööööörrrr!!

2009-03-16 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback