Tecken på vänskap

Jag har kommit in i det här fotbollslaget nu. Idag var det en som frågade om han kunde få låna schampo. Det hände inte i början. Det är ju inte the swedish-way att fråga främlingar om saker o sådär. Men, nu har det hänt. Det är någonting med idrottsmän alltså. I varje lag jag spelat i - inga undantag - så "glömmer" minst 60% av alla i truppen schampo till träning och match.
Jag ställer mig frågande till alla män där ute: Vad är grejjen? Varför duschar ni inte med schampo? Är det jobbigt med ludder i ögonen? Är det för dyrt? Är ni rädda att halka på golvet när alla ser? Har ni mjäll? Ni lär ju ha en egen näringskedja med bakterier där, haha.

Kan någon ärlig själ där ute berätta varför det ligger till såhär, var gärna anonym - jag vill bara ha ett svar på detta störda, psykopatiska & ohygieniska beteende.
Näbbmöss äter sin egen vikt i mat varje dag. Detta medför att de kan svälta ihjäl på ett par tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback