Spontanitet och vårhormoner

Min studielust har nått en spärr, det är inte lätt att motivera sig med så fint väder omkring sig. Runt 12 gick jag o våldgästade Zacharias. Där såg det ungkarligt ut, det var lite sådär mysstökigt, saker överallt, skräp, tomma cola-burkar o så. Jag slog iaf ner mig slak som ett bananskal i hans datastol medan han låg rätt avdankad i sin sönderfestade soffa. Vi satt och vardagsklagade lite allmänt. Sen blev det tyst ett tag innan jag suckade till och sa:
"...Vill du ha pannkakor?"
"Va?"
"Jag tänkte laga pannkakor, vill du ha?"
"Ah... aa fan jag har en burk sylt här!" Så rotar han fram en burk jordgubbssylt bland alla tomma coca-colaburkar!Påpassligt va? Att ba ha en burk jordgubbssylt sådär bredvid sig, haha.

Sen stack jag & Karro till Ica maxi. Karro är blond egentligen men har färgat håret brunt, men det blonda har liksom börjat växa ut igen. Vi tappade bort varandra en gång där inne, men så hittade jag henne tillslut:
"Ha, jag tyckte allt att jag såg ett litet gult streck på ett brunt huvud, då visste jag att det var du, HAHAHA!"
Karro blev vild, skrek ut ett: "MEH" och slog mig med sin väska - fast då flög alla kontantkort o grejjer ut! Hihi. Det här var i kassan så massvis med ögon undrade vad som hände. Karro blev röd som en tomat och jag trummade vidare;
"Oj, mycket vårhormoner här va?"

Mohihihihi....


Leonardo DiCaprios första framträdande framför en kamera var i en reklamfilm för mjölk.

Kommentarer
Postat av: Karro

Direkt efter tentan blir jag blond igen... FAN!!

2009-03-20 @ 07:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback