Så kan det gå

Det var träningsmatch idag och vi vann första halvleken och de andra, värs? västås? V-sås? Nåt sånt, dom vann andra halvleken, ska vi säga oavgjort då? Kanon. Skitmatch var det iaf.

Jag var vänsteryttermittfältare och bytte ut mig själv en kvart före slutsignal. Jag insåg efter noga övervägningar att kanske, kanske är det dags att skaffa sig ett par nya fotbollsskor.



Nån som vill köpa kanske? Tänk när jag blir känd då kan Du säga: "Ha, jag äger minsan herr Sjögrens gamla fotbollskängor!" Vad som skall tilläggas är är vänsterskon är i mycket bättre skick! Hörde jag 15 spänn och en kaffe någon?


Jorden rör sig genom rymden i en svagt elliptisk bana runt solen med en fart på cirka 30 kilometer i sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback