Medmänniskor i Schövde!

Ica-norrmalm är ju king nu för tiden. Först grillad kyckling för 21,50: och nu detta:
1.
Hyr valfri DVD-film för 10 kronor!
Gå in på http://filmtoppen.se Sök rätt på ICA Norrmalm, Skövde för att se utbudet. Boka filmen och så har du 1 timme på dig att hämta ut den. Går även att boka i butik.
Ord pris 29kr.
2. Magnum Temptation och Magnum Temptation Chocolate för 10 kronor st. Ord pris 22kr/st.
3. ICA:s frysta pizzor. 2 stycken för 35:00 Ord pris för en pizza är 26,90 kr.
Olika smaker!

Studentrabatter hurra!

Det är våffelpub på kåren ikväll. Det är en jävla signal att parta två dagar före tenta. Antingen skiter man i det eller så kan man redan allt. Mja. Jag tycker iallafall att jag har koll på det mesta... Tillåt mig citera Alpha-david som läst kursen: "Klarar man inte den här tentan borde man fundera på om man ska fortsätta att studera" Det ska nog gå.

Våfflor, våfflor, kåren ge mig våfflor - och cider. Tralalala...


Nybakade frallor hos gubben på hörnet kostar 5 schpänn styck.

Kommentarer
Postat av: charlie

va fan pontus, har du inte följt den gyllene 2 dagars regeln? börja aldrig plugga till en tenta före 2 dagar innan ;) de e så vi rullar här nere i lund...

2009-03-25 @ 19:16:54
Postat av: Pontus

Charlie: Haha, nä, då blir man ingen mastermind ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback