Kåren en onsdag

Det bästa med att gå till kåren på en onsdag är gå in och göra tvärt-om mot vad alla andra gör och VIPPS, så antar man status: normal. Man hänger in rocken, stoppar garderobslappen i bakfickan och skrider in mot baren och WOW, är det såhär Mordor ser ut?
Alltid finns det dessa dyngrauka, framhoppande människor som är trevliga & störande på samma gång; "Du duh dudu dudu du! dei käinnr jag iggen från hemsidan!"
"Ah, jag känner igen dig från nåt också!"
"från varå?"
"Jag tänker på den här dvärgen på framsidan av world of warcraft-förpackningen du vet? hoho!"
...och så skrattar vi ihop.
Andra scenarion:
"Heg, duh lähser yill ekonom vah?"
"Yes, vad är det som får dig att tro det?
"Ehm, mhen du 'ar typ skjorta, gissa 'ad jag pluggar!"
"Orcprogrammet månne?"
...och så skrattar vi ihop.
Det är så mycket kärlek där ute ;D

...Och även igår var det trevligt. Stor bankett från dagens happening "framtid" gjorde att det var ganska mycket folk.
Tråkigt för dig Sebbe att 1. Du inte var med, och 2. att din vodkaflaska förtärdes enligt § 5.3 i studentboken: "All alkohol som finns i en studentlägenhet tillfaller ägaren om den ej förtärs vid givet tillfälle. Ägaren må avgöra alkoholens öde efter eget tycke om avtal ej slutits." slurp.....


Al Capone slutade skolan vid 14 års ålder efter att ha slagit ner sin skolfröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback