Tänk vad bra om man kunde köpa känslor på burk!

När hjärtat slår som en centrifug, som rena rama orkestern - hur kommer det då sig att hjärnan slutar tänka logiskt - borde det inte vara tvärtom, att hjärnan får massa syre och blir snabbare?

Nej, slö i skallen blir man och idiotiska tankar svävar förbi; ...Fan, tänk om mina hjärtslag hörs ut liksom, haha vad pinsamt...

Jag veeeeeeeet vad jag skulle gjort. Ni vet att när man säger sånt? Man är sådär frustrerad. Jag tror personligen att lösningen för min del är att forma ett L med tummen o pekfingret och limma fast min hand i ansiktet.

Jag tar en wild-and-crazy på burk tack.
Var det bra så?
Ja, ...eller fan, ta med en hybris och en ångest också..
Det blir 49:90:-

Godnatt bäste läsare! Må vi vara lite klokare nu än för 24 timmar sen. Ska skicka min hjärna & mitt hjärta på samarbetskurs, sen så. Sen blir det bra!
Idag har jag upptäckt Brago-kex med kokossmak - kan rekomenderas.

Kommentarer
Postat av: Riddare Rosen

Borde det inte vara "Wild-AND-crazy"?

Postat av: Pontus

Va, varför ska det vara i versaler för? Mäsk.

2009-03-20 @ 12:54:39
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: JB

är det inte det droger är till för?

2009-03-20 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback