Inte okej

När jag gick i 5:an kom en kompis som hette Tom hem till mig och när vi gjort klart mellanmålet stoppade han smörkniven i smörpaketet och stoppade in det i kylen. Jag blev chockad och frågade vad fan han höll på med!?
"Vi gör alltid såhär hemma" sa Tom och rykte på axlarna.
Jag fnös högt och aggresivt, rykte upp kylskåpet, slängde snabbt kniven i diskmaskinen och slängde igen kylskåpsdörren med ett PANG. Sen tittade jag nöjt på Tom och klappade händerna mot varandra som om jag besegrat en demon.

När Remi var här förra veckan försökte han göra likadant fast med en osthyvel. Jag fick en snabb deja vy och blev förfärad. Det där argumentet med att "vi har alltid gjort så hemma" håller inte! Det är ju som om SAAB skulle säga: "Amen vi har ju alltid gått med förlust, så vi tänkte fortsätta med det" BÄTTRING, jag efterlyser bättring!

Ni människor där ute som sysslar med detta oacceptabla vidriga beteende, förstår inte ni att det här är äckligt? Kan vi komma överens om att ni slutar med det här?

Samhällsupplysare Sjögren
Mina tomatplantor är nu två centimeter höga!

Kommentarer
Postat av: hespero

Oj, vilket intressant inlägg! Det stämmer, allt du säger. både Alex och pacs familjer gör så! hahaha!

2009-03-13 @ 17:00:37
Postat av: Pontus

HAAAHAHAHAHAHAHHA!!!!!! :D

Postat av: åsa

så ni tar en ny osthyvel efter varje gång ni användt den? Hurfan många osthyvlar har ni egentligen? Pallaaaaaaa

2009-03-14 @ 17:39:17
Postat av: Pontus

Haha, du stekarn, alla använder inte engångsprylar som du gör ;) Vi vanliga dödliga diskar saker.

2009-03-14 @ 18:02:21
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback