Deja vy

Jag sitter och sippar kaffe och bläddrar i min DN. Läser massa negativa insändare som är bittra för att Sveriges ekonomi går bakåt. Hur vore det om du jobbade istället för att skriva negativa insändare o du konstfacks hantlangare och as... muttrar jag och vänder blad.

"Vilka vägar bär till Rom" är rubriken och Champions League-lottningen visas. Arsenal har fått uppdrag att eliminera Villareal. När jag läste det kom jag på att det är ju lördag idag! Idag ska jag o Erik spana Newcastle-Arsenal hos Abudy med Said & Antonio. Haha, jag och Erik skämtade om det här. När vi svenskar besöker varandra har vi med oss öl, vin eller en påse chips kanske. Vad hittar vi på nu? En klase bananer och en bibel? Sa vi och fnittrade så där försiktigt som man gör när man sagt nåt förbjudet: he he he..hihihihohohahahahHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Missionärer, vi är missionärer! HAAAAHAHAAHHAAHAH!!!!!
Tunntarmen hos en människa är veckad för att ge så stor yta som möjligt. Den sammanlagda ytan skulle kunna täcka en tennisplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback