Debut i Våmb dårå

Jag lirade andra halvlek som vänsterytter. Jag lyckades halka sex gånger, sparka en kille i magen och bli varnad. Sen tog matchen slut, slutresultat 2-2.

Nu sitter jag här. Det är fredagkväll. Ni vet när man har det sådär hektiskt ibland? När man bara vill ha lugn ett litet tag? Tänker ni på hur snabbt man blir rastlös när det väl inträffar? Det är ju helt schukt!

Tamtararam... Så vad händer ikväll då. Lite egen kvalitetstid med mitt playstation och en snutt kladdkaka... Ska jag våldgästa Delmy o tvinga till mig en te.... Kåren har ioförsig öppet och det är ju faktiskt en hel del som ska ut...

Tänka tänka tänka...


Den enda muskel på människan som inte ligger dold under huden är tungan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback