Veteran!

Mupps!
Jag har spelat fotboll på leriga grusplaner, på åkrar med traktorspår. Jag har spelat under hagel, åska och saharavärme. Jag har lirat under stormbyar där utsparkar från egen målvakt gått till hörna. Jag har spelat på delvis istäckta planer och planer med mer fyrklöver än grässtrån på.

Och nu går Enhörna och ställer in en match på grund av regnsjuk plan. Jag fnyser åt er. Bönder torde veta bättre.

Vart är världen påväg?


En fobi som man inte möter varje dag är scriptofobin där du är rädd för att skriva när andra ser på. Jag tror att jag lider av scriptofobi.

Kommentarer
Postat av: Max

Dom kände nog att dom inte var tillräckligt mentalt förberedda för att få säsongens första torsk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback