Plastigt

Idag kokade jag vatten på en platta och därefter råkade jag lägga en plastpåse på plattan. Den smälte. Nu har jag ett lager av smält plast på min platta. Happ.

Tur i oturen! Jag har ju två plattor till va.

För övrigt sitter jag o pluggar med "familjen" bestående av de fyra damerna, Ida, Karro, Malle & Slaktarn. Det går jävligt bra när vi pluggar men när vi ska diskutera nåt annat så märks det att det är fyra tjejer jag pratar med, som nyss när jag ba:
"HA, en fett rolig grej, Zacharias tar ju hit en polare på fredag och jag & Erik ska "nolla" honom och ta med han på äventyr och typ först överfalla honom och sätta på ögonbindel, sen slänga in honom i Eriks bagagelucka och köra några varv i stan och sen ha massa lekar i boulogner!"
...
"...men tänk om han får panik i bagageluckan då?"

...

Ja, o tänk om det växer ut en arm ur hans bröst? Det struntar väl vi i, "casualties of war" får man räkna med. Det här blir skitkul!
Daniel Defoes inspirationskälla till boken Robinson Crusoe var den skotske sjömannen Alexander Selkirks överlevnadsäventyr på en obebodd ö utanför Chiles kust 1704.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback